vrijdag 26 april 2013

Liquid Hope - Vegan Whole Food Sondevoeding

Gisteren leerde ik Liquid Hope kennen - de eerste whole food vegan sondevoeding.
Waarschijnlijk vind je net als ik dat volwaardige voeding belangrijk is, en  vooral als je zodanig ziek bent dat je aan de sonde moet.

Zij hebben onze steun nodig in de vorm van stemmen, het is een nieuw product met een onzekere toekomst.

Ik vind het een heel belangrijk product. Mocht je iets overkomen, wil je dat er alternatief is voor die kunstmatige voeding die nu gebruikt wordt in de ziekenhuizen. Die bestaat uit sterk geraffineerde stoffen, waarvan we niet eens zeker weten dat ze vegan zijn.
Liquid Hope is daarentegen wel 100% vegan.

Als je het verhaal achter Liquid Hope wil lezen dan kan dat op hun website.
Dus stem ajb op dit product, het is heel makkelijk en kost je geen geld.
And spread the message! Laat je dierbaren en vrienden ook stemmen.

STEMMEN:
http://www.nextforecast.com/nexty/

Vink "Functional Formularies" aan en klik op "Submit" - zoals op het plaatje te zien.

1 opmerking:

  1. Hallo Julia,

    Urgent. Mijn zoontje van 5 is woensdag begonnen met chemo en heeft sindsdien 4 dagen niet gegeten. Ze willen morgen een sonde inbrengen. Maar ik hou niet van die synthetische voeding die ze standaard geven.
    Waar is die ' liquid hope' verkrijgbaar in nederland?

    Met vriendelijke groet,
    sascha
    lievesascha@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...