zaterdag 12 januari 2013

Mexicaanse Wokgroente lunch

Easy lunch idee! Tortilla's met Mexicaanse wokgroente van Albert Heijn.



Makkelijker kan het haast niet! Men neme een Mexicaanse Wokgroente mix (dat bestaat uit gekookte kidney bonen, sperziebonen, mais, maiskolfjes, ui, paprika) en vegan tortilla's (van Boske, zie ook deze tortilla special).

Wok de groente met 1 t.l. koriander en 1 t.l. chili (of andere hete peper poeder), zout naar smaak toevoegen.

Ik heb altijd met wokken dat mijn vlam niet hoog genoeg is of dat mijn pan niet wok-achtig genoeg is en het water niet snel verdampt waardoor de groente niet bakken maar koken. Daarom giet ik het overbodige water gelijk weg als de groente in de pan ontdooid zijn, en dan pas strooi ik de kruiden erover heen.











Nou, zo werkt het dus :) Ik eet tortilla's zo uit de verpakking en de groente neem ik in de container mee.
Je kunt ook varieeren: avocado toevoegen of een salsa sausje (van Tex Mex Santa Maria Wrap Salsa Medium, zie ook deze tortilla special) of whatever kinky Mexicaanse toevoegingen je ook kent!

(Wil je ze ook met mij delen? :) Want deze ga ik zeker vaker maken voor de lunch op het werk!)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...