zondag 9 december 2012

Vegan winter boots

Gisteren lag nog sneeuw buiten, ik kreeg koude voeten en ben tot ontdekking gekomen dat ik geen goede winterschoenen heb! De echte winter moet nog beginnen, dus ik heb nog tijd.
Mijn favoriete website om schoenen te bestellen is Zalando (makkelijk zoeken naar vegan schoenen, geen verzendkosten, gratis retourkosten, snelle levering), dus heb ik meteen een bestelling geplaatst. Over een paar dagen krijg ik ze binnen!
Tijdens mijn zoektocht heb ik veel leuke schoenen ontdekt, een aantal wil ik met jullie delen!
Inspiratie voor de fashionable winter ;) Enjoy!
-------------------------------------------------
Oh ja, bijna vergeten! Ik heb nog een kortingscoupon liggen voor €10 korting tot 21.12.2012 !
234MRGRT

Classy
Anna Field Snowboots
Even&Odd Laarzen
Remonte Dorndorf ELAINE Laarzen



Stoer
Anna Field Snowboots
s.Oliver Cowboylaarzen
Tamaris Snowboots


Vrolijk
Snoboot MUTANT HIGH
Desigual Snowboots
Snoboot MUTANT HIGH Blauw

Vegan shoes, vegetarian shoes, vegetarische schoenen, vegan schoenen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...