maandag 10 oktober 2011

Vegan Sundays in Amsterdam

Iedere tweede zondag van de maand kun je in een Paviljoen van Beuningen te Amsterdam aansluiten voor een tres chique vegan maaltijd! Gisteren was het weer zo ver. Deze keer ben ik er niet bij geweest, want ik woon helemaal in Rotterdam. Maar iedereen die in de buurt van Amsterdam woont, kan ik het van harte aanraden, want het is er gezellig, lekker en niet duur.

Het is alleen alles behalve vegan meet up. Ik heb er zelfs helemaal geen vegans gespot ;) Het waren of vleeseters, of flexitariërs, of vegetariërs.

Paviljoen van Beuningen bevindt zich naar een speeltuin, in het midden van de plein.
Alvast kan ik je lekker maken met de foto's van de gerechten van de Vegan Sundays van september.

Voorgerecht
Hoofdgerecht
Close up

Toetje 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...