vrijdag 23 september 2011

Blueberry Celery Smoothie

Green smoothies zijn officially sexy & glamorous! ;))
Dit recept van Blueberry Celery Smoothie verscheen op de lifestyle website Good2be.
2 bananen, 2 kopjes bevroren bosbessen, 5 stengels bleekselderij en cocoswater!


(foto Good2be)

Ik heb nog nooit coconut water geprobeerd. Brendan Brazier (vegan triathlete, auteur van The Thrive Diet) prijst die heel erg aan als een goede natuurlijke elektrolyten drank voor sporters (als je sport verlies je immers met vocht ook zouten die nodig zijn voor je lichaam).

Maar goed, ik doe gewoon water in mijn smoothies :) Of soja melk zonder suiker als ik mezelf een keer wil verwennen.
Maar ik ben dan ook geen triathlete :P


Зелёные смузи стали официально гламурными, раз их рецепты появляются на лайфстайл сайтах.
Я теперь каждый день стандартно добавляю сельдерей в свои смузи, чего и вам советую - сельдерей помогает выводить жидкость из организма.
В супах я сельдерей не переношу, а вот в сладких зелёных смузи он добаляет изюминку.
Этот рецепт включает в себя ещё кокосовую воду, которую в своей книге The Thrive Diet (очень советую) нахваливает Брендан Брэйзир как спортивный напиток для восстановления уровня электролитов.
А вы пробовали кокосовую воду?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...