woensdag 20 april 2011

Vegan Easter eggs tutorials ♥ Веганские пасхальные яйца

Als je tijdens Pasen eieren mist is er nog wel een uitkomst. Ik heb op internet een paar gave tutorials ontdekt hoe je veganistische eieren kunt maken. De bovenste twee recepten zijn ook nog eens rauw.

Ниже - ссылки на уроки по приготовлению пасхальных яиц без самих яиц :)
Потому что традиции - это прикольно, и после перехода на веганство не хочется оставаться без праздника.

Paaseieren tutorial 1

Lees meer onder jump

Paaseieren tutorial 2



 Easter eggs recipe, by PETA

Easter vegan "egg" cake pops, by PETA

Easter "egg" sugar cookies


Voor de rest zijn op internet deze vegan "melk"chocolade eitjes verkrijgbaar van MooFree, maar ik vind de pure chocolade eitjes ook prima. Hoewel, moet ik toegeven, ze saai zijn. Ik zou graag een eitje met vulling, hazelnoten en dat soort fratsen willen. Het is misschien goed ook dat ze niet verkrijgbaar zijn, kan ik lekker op gewicht blijven :))
Pasen is trouwens altijd al mijn favoriete feest geweest. In Rusland wordt het uitgebreid gevierd met een speciaal paasbrood en gekleurde eieren, waarmee je een soort gevecht aangaat. Ik heb gelezen dat Chinezen tegenwoordig eieren zodanig na kunnen maken dat ze niet van de echte te onderscheiden zijn (qua uiterlijk dan), als je er ook benieuwd naar bent, kun je hier de foto's bekijken.

Als je nog iets grappigs op internet gevonden heb over veganistische eieren, ben ik er heel benieuwd naar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...