donderdag 31 maart 2011

Huiswerk Illustrator

Ik ben op dit moment bezig met twee cursussen - Adobe Illustrator en Adobe Indesign. Ik vind het onwijs leuk om allemaal dingetjes te maken. Vorige keer was het huiswerk om een receptenkaart te maken. Ik vond op internet een interieurfoto met een hert en vond die zo leuk, dat ik hem gewoon moest gebruiken voor mijn opdracht.
Natuurlijk werd ik daarna door de hele klas uitgelachen :)) Vegan erwtensoep met hert :) Naja, goed, die link heb ik al lang niet meer in mijn hoofd :) Herten hoor je niet te eten, maar ze zijn ontzettend decoratief.


En vandaag heb ik een plaatje overgetekend in Illustrator. Helaas is zelf tekenen best lastig voor mij. Ik kan dingen niet zo goed bedenken. Heel simplistisch figuren ontleden en daar een illustratie van maken - tjonge, hoe doe je dat dan.. Maar overtekenen gaat prima :)

Illustration A hen and a girl; Meisje en kip

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...