zondag 20 februari 2011

Say Yes to Carrots!

Ik denk dat ik verliefd ben :) Ik heb producten van Yes to ontdekt!
Ze zijn vegan en organic en ze kosten ook nog eens redelijk!
Dit zijn mijn eerste twee producten: "Yes to tomatoes Facial Mask" (€13, De Tuinen) en "Yes to carrots Conditioner" (€7, De Tuinen).
Ik heb ze allebei al getest en ze zijn geweldig! Vooral die conditioner, - zo dik en smooth, en ook nog eens met een heerlijk geurtje! Dat ben ik niet van organische producten (voor die prijs!!) gewend!
Kortom, deze merk is echt een aanrader! Ik ga op den duur alle producten van Yes to proberen denk ik :)
Hier kun je vinden waar ze te koop zijn.

Yes To paraben-free. Yes To cruelty-free testing. Yes To Dead Sea Minerals.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...